Speciální projekty:
Máte potíže s komunikací v obtížnějších situacích? Chcete být úspěšnější v řešení konfliktů? Víte, jak získat souhlas druhých lidí? Jak reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný? Umíte říci ne bez pocitu viny?
Zdokonalení komunikačních dovedností pracovníků je jedním ze základních předpokladů pro úspěšný rozvoj i v dalších oblastech. V tomto tréninku si účastníci objasní výhody a nutnost profesionální komunikace s klienty i s kolegy, což má dopad i na efektivitu řízení a fungování společnosti. Naučí se rozumět důležitosti neverbální komunikace ve styku s lidmi, naučí se chápat význam mimoslovních projevů, gest a postojů.
Trénink asertivního jednání je součástí komunikačních dovedností. Účastníci se naučí dosáhnout svých cílů, případně shody s klientem, neagresivním způsobem. Naučí se vymezit si hranice v každodenních pracovních i nepracovních situacích. Asertivní člověk zná sám sebe, své přednosti i slabá místa. Asertivní člověk umí předcházet kritickým situacím, i na ně reagovat.